Tuesday 21 April 2015

38 minggu 2 hari

Assalammualaikum wbt

Officially 38 wks & 2day
-Masih berbuyungan
-Masih menambahkan lemak dan berat badan
-Masih menghitung hari nak bersalin

Musim2 penghujung trimester bgni atau sng ckp "tggu hari" pls la korang jgn dok hari2 tnya, "cik kak xbsalin lg ka?" "Eh bla ko mau bsalin ni?" " adoi lambatnya ko mau bsalin".

I was like, eh if aku blh tau bla aku nk bsalin xda nya aku stay kat rmh sambil bdebar2. Klu blh paksa,korek2 suh baby kluar arini dh lma aku bt taw!

Everyday duk google tips petua nak bsalin cepat. Tp tulah, stakat google je la.nak buat nya ntah tahun bila ntah.haahhaa,nmpk x level malas aku tu. Ari2 dok stress, ckp kat baby jom la kluar arini, leh jmpa ngan kakak icha, leh main sma2, leh tgk katun sama2. Alysha pn kengkadang join mommy gak ckp2 bgan baby. But when i think it back, rsa seriau nk bsalin pn ada. Yolah tis time i try for vbac.pngalaman teran mneran ni lgsg xda. Jgn kan mneran, pnglmn sakit contraction pn nan hado! Bla sakit perut nk cirit tu aku trus set dlm mind, eh let it comes naturally. When baby ready to come out anytime,. We will wait for u. Haa cuak!!

So hopefully, everything goes well. Semoga dipermudahkan sgala urusan. Amin amin amin. 


No comments:

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here: