Saturday 28 March 2015

Kaki bengkak 34 wks

Assalammualaikum wbt
Salam subuh di pagi selasa
I'm officially entering a new wks of my pregnancy which is 34wks
Amkil bit of nervous + excited to wait another 2 wks bfore i can deliver my baby

Org dok kata, "aih nk bsalin dh? Skjapnya? Xrsa pon 8 bulan",
Aku plak rasa, eh lambatnya nk bsalin? Dah 8 bulan ni hahahahhaa

Minggu ni org sekeliling tgur kata perot aku dh turun bwh sgt, which means tnda2 nak bsalin dh tu. Pastu bila google tnda2 bsalin tu mmg aku dh ada. Contih mcm asal lps mkn je mmg g toilet, membuang.okay ni normal bg korang,x normal bg aku sbb aku bknla dlm klgn yg btuah nk mbuang hari2. Cuma, sjak dua menjak ni mmg blh dkatakan aku mbuang stp hari, ci**t plak tu..haa, kan proses mngosongkan prut + tnda2 nk bsalin tu.

Msa pregnantkan c Alysha dlu almost  2 3 wks jg la c***t, pastu tau2 je dh pecah ketuban. This time bharap n bdoa sgt dpt deliver normal,or VBAC. Klu xdpt bkn rezeki la namanya tu, dah ketentuan.

Another 2 wks kna bklinik kat klinik o&g hosp likas pla, dktor pakar nk advice pa ntah pasal VBAC. After that dh full term, dh blh deliver dgn jayanya.

Kaki pn dh start mbengkak ni.aku br prasan mgu ni.slightly edema je.blg maci hasben, tu tnda2 tgu hari...hmm mmg tgh mnunggu hari nk bsalin la ni. Tp tggu full term dlu ye. Mgu ni pn dh start xlarat nk vaccum, mop rumah. Tgh berusaha nk clearkan bbakul2 kain yg blonggok tu. Hopefully bfore deliver dpt settle. Baju baby n baju aku nk bwa g hosp pn xpacking lg, by today or tis week In Shaa Allah dh settle.

P/s: nk tepek gambo kaki bengkak tp xjd sbb rsa huduh sgt pastu br tringat, eh aurat.. Kang tepek gambo kaki ngan stokin xnmpk pla kebengkakannya. So pndi2 uols google la eh. Nak smbung tido...bye!!

No comments:

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here: