Wednesday 5 March 2014

Gosip: Hanez Suraya vs laki Orang vs Bini Orang


Assalammualaikum

Aku bukan peminat cerita artis, jauh sekali nak bg feedback kat dlm blog pasal retiss ni. Tp kali ni aku rasa nak emosi lak pasal kisah si cik kak Hanez ni. As u know, kecoh satu Malaysia pasal cik kak Hanez ni bercinta ngan laki orang, Mr R. lagi mengharukan pasal bini Mr R ni plak dh masuk paper gtaw cik kak Hanez ni dh musnahkan rumahtangga dia.

Hmm, honestly aku xkisah sgt kehadiran cik kak Hanez ni dlm industri hiburan. Tapi lepas dia break ngan Awi Rafael, aku tgk dia makin cantik. Aku suka gak usha ig dia sbb aku suka tgk dia, cantik ! kengkadang tu bla gaya baju dia sesuai kan nampak mcm princes2 gtu. Tapi semenjak kluar cta sal dia ngan laki org ni aku dah xminat sgt kot ngan dia.

Bla dh kuar media pasal Liyana Manan, Hanez & Mr R ni aku rsa tahap kemenyampahan aku kat Hanez ngan Mr R berada di paras tertinggi. Lagi2 lepas sidang media td, trus meroyan aku kt twitter. Yalah nk meroyan kt umah hubby xlayan gosip2 ni. Hahahaha.

Bg pandangan aku, aku xdpt judge sape btol sape salah. Yalah bukan berlaku depan kita kan. Tapi mngikut logik akal, aku rasa Hanez xpatut bt camni. Mcm simbah petrol kat api yg sedang marak.Aku xpersoalkan kalau betol dia berjodoh ngan laki org, mungkin itu dah ketentuan-Nya. Tapi, tolonglah hormat sikit seseorang yg bernama isteri.

Bukan senang bagi seorang yg bergelar isteri ok, dah 8 tahun hidup bersama, susah senang sama2 tiba2 boleh plak ketepikan isteri sebab perempuan. Errk??? orang pernah kata kalau nk tgk lelaki yg sesuai dijadikan suami, tgk dia layan perempuan yg bernama Mak mcm mana. Tp ni dh terang2 dlm sidang media dia xsokong pon isteri dia. Sedih kot!! bukan sepatutnya lelaki yg bergelr suami patut tutup kelemahan isteri ke??

As a wife, aku rasa Hanez ptt mengalah, minta maaf ngan Liyana Manan. Hanya seorang perempuan yg memahami hati perempuan lain. Toksahla nak lawan sapa menang saman, kan berbuat baik sesama manusia tu amat dituntut? haa berbaik2 lah kamu, so masyarakat pon xemosi, kerjaya ko pon xterjejas.


No comments:

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here: