Saturday 22 February 2014

apa yg sedap di kenny rogers roasters??

Assalammualaikum

Last wk aku, dayah (adik ipar) ngan may (biras) g jenjalan kat one b. Misi utama xlain xbukan, sekadar window shopping ambil bawa anak2 berjalan2.

Msa tu aku gigih ajak dorg lunch kat kenny rogers (krr). Dayah cuak semacam bla aku ckp dia yg byr. Hahaha. Nasibla ko dayah dpt kak ipar pembuli cam aku.

Masa masuk kt krr tu, pelik rsanya sbb kosong. Tmasuk table kitorg just ada dua table yg ada customer. Maybe sbb ktorg p masa hr bkerja kot kn.

Ni 1st time aku p mkn krr. Slalu ajka.hubby tp dia xnk. Katanya xminat.hampeh!! So for the first time aku order quarter chicken w bbq sauce, mac & cheese, coleslaw dan fragrant rice. Lapar kot sbb tu cr nasi. Muffin aku amik yg banana flavor pastu mnuman diet coke.

Dayah lak orded quarter chicken w black pepper sauce, fragrant rice & apa ntah satu lg side dish dia xingat lak. Muffin dia try chocolate flavor. Mnuman lak ice lemon tea.

May xorder byk. Dia amik fragrant rice w chicken ball je. Alysha lak.aku orderkan mushroom soup kegemaran dia.

Overall, aku mnyesal amik bbw sauce sbb xsedap!! Rsa cam mkn ngan sos tomato ja. Dayah pnya ayam blackpepper tu yg sdp. Rsa nk tuko ja.

Muffin lak aku prefer chocolate sbb aku pggemar chocolate. Tp banana pn sdp gak. Dayah lak suka banana. So at the end kitorg pn btukar hahhaa.mac & cheese krr plg sdp. Alysha pon suka, mommy pn sma haha.

Mkn kt krr ni ok la sbb side dish dia byk blh plih. Pastu harga pn so-so la. Kitorg mkn btiga aritu kna byr dlm rm 75++ ja. Ok la tu, xmahal xmurah.

Tp xgemar sgt la krr ni.hehe. Bt ayam panggang sdri kt umah lg sedap ikut tekak sdri hehe.

Oh ya btw xsmpt snap pix of the food msa tu sbb masing2 dh lapar. So klu nk tgk gmbr korg google je la eA, hehe.

No comments:

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here: